Alla inlägg under november 2008

Av rosenl00fen - 27 november 2008 10:54

Ny början Nu ska jag försöka börja om på nytt. Forma om mitt liv efter nu. No more sorrows, no more worries. Ärligt talat, jag är bara människa. Hey det skulle kunna bli mitt nya talesätt! "Jag är bara människa" ///Rosenl00fen 

Av rosenl00fen - 27 november 2008 10:47

Gamla tider

Varför känns det som om jag gjort något konstigt, eller det där var fel sagt. Varför känns det som om något konstigt har hänt?Hur kommer det sig att vi som var så bra vänner, inte pratar överhuvettaget. Hur kommer det sig att mina vänner umgås nästan mer med dig än med mig.Hur kommer det sig att du blev så bra vän med de som hatar mig och de som jag ser ner på.Hur hände allt? xD Det är väldigt konstigt att titta på bilder, minnas och tänka på. På något sätt sitter en liten klump i min hals och mage som trycker på när jag gör det. Fy fan, vad vi hade roligt en gång i tiden. Men det är väl så som man säger, man har växt ifrån varandra...? Kanske passar inte allt ihop längre. Vem vet, inte jag iallafall.

///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 27 november 2008 10:44

Hästarna

Fick veta förra veckan att Arda och Elisa skulle till slakt. Men fick inte veta det av ägaren utan av Malin. Jag och Malin var alltid där när vi var små, men sen så kändes allt lönlöst för mig. Allt arbete jag la ner på vissa hästar förstördes när jag inte var konstant där och alla hästar jag tyckte om såldes eller dog. Och nu är jag nästan aldrig där.Jag förstår fortfarande inte varför han inte kontaktade mig. Arda var den första ardennern jag red på och hon var den första hästen jag tävlade på. Hon var den första hästen jag ramlade av. Jag saknar Isold som tusan med. Hon var så tuffsig och såg så ledsen ut när vi hälsade på henne... :( ///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 27 november 2008 10:39

Sjukt jobbigt

Idag ska jag ha möte på sms med min chefsredaktör och den andra nya reportern. Vi ska diskutera hur viktigt det är med deadline. Det vet jag att det är, men FRA skiten sket sig helt. Jag missförstod att vi hade satt ett nytt datum, och så höll den inte till publicering. det blev mycket krångel. Men jag är inte mycket mer än människa. Jag vet inte mycket om FRA, jag satt och läste jag vet inte hur många papper och hemsidor med fakta för att kunna förstå. Sedan satt jag ganska länge och försökte få ner det på datan i någon artikel. Men det gick som sagt inte och nu är chefen arg. Så jag får se om jag fortfarande jobbar på smp efter idag. För även om det är en bra upplevelse klarar jag inte av att stressa såsom jag har gjort med FRA. Så kommer jag bara gå in i vägen helt enkelt. Men vi får se. ///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 3 november 2008 22:38

Smp möte

Idag har vi haft möte på smp:) Det gick jättebra, men hade inte skrivit färdigt krönikan eller listan, men har gjort det nu^^ Jag ska skriva mer om FRA, hoppas det går bra:S Det är ju en del att kolla upp. Idag har jag börjat med sjukgymnastiken också:D Yey, och skaffat mig ett träninigskort där;D Då nu är jag mäkta stolt. Tänkte nog gå dit imon på håltimmen och träna en stund:) Det blir mycket träninig för min del, 3-4 timmar idrott isträck:P Men det är det värt.


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards