Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Svar till Isabell

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?
Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D

av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt en nalle och beställt en röd ros med bud till Kristoffer inför 14/2  xD Ingen bra hemlis, men ändå:) Tatueringen är rätt offentlig handling;D Men ör lite osäker just nu på om jag ska tatuera mig på house of pain, eller hos en tatuerare i hässelholm, som sägs vara as bra. :S Det är svårt att veta. ///Rosenl00fen   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 10:57

Just ja! Glömde att ladda upp bilden på det den sista versionen på vad jag vill tatuera. Det är ett citat på gammelgrekiska från Sokrates. Typ: "Därför anser jag mig vara visare, eftersom jag är medveten om att jag ingenting vet." ps. Det är "Krillan...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards