Alla inlägg under december 2008

Av rosenl00fen - 26 december 2008 22:29

Allright

Det känns som om jag borde skriva något nu igen. Var ju ett tag sen. Hade egentligen planerat att ta tag i det efter nyår (ni vet en nystart), men nu blev det så här.

Om du Gustav snokar här igen ska du ialla fall känna dig lite träffad tycker jag! Japp, Kristoffer berättade allt om dig xD


Jag sitter uppe vid datan och försöker lägga in låtar på min nyinköpta ipod wii. Tess und Theo är på övervåningen med mig och sover. Resten av familjen sitter i köket och spelar poker...vad annars i rosenlöf/ forsberg familjen?^^

Ända sen vi öppnade paketen har nästan hela familjen suttit fastnaglad vid tven och spelat guitar hero, world tour. Eve och jag fick hela kittet, ni vet gitarr, trummor och mikrofon;D Det är Niiiice som Kristoffer och Gustav skulle ha sagt.


Är ni nöjd nu kära läsare?:D Lite fler smått och gott från min sida.

På nyår är det nyårsmiddag hos Amanda och sedan fest hos Martin/ Sanna. Wonderful! Men ska ta det lilla lugna. Ska eventuellt till Öland den 1:a nämligen:S Man vill ju inte vara halvdöd då. Eller..?^^


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards