Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Frisk igen!

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 10:51

Frisk igen! Idag mår jag bättre, är i skolan och har haft en körlektion imorse. Avbokade alltså inte körlektionen. Den gick sådär, höll på ärr köra på några fordonare, men vad gör det..? ;D Fick klagomål från Tilda idag, måste blogga mer sa hon!:S Tycker hon ska kolla in förra våren, DÅ snackar vi bloggninig. Med massa fina bilder också. Men ska bättra mig, en aning iallafall:)  Idag är sista skoldagen, imon är vi lediga och sen är det sportlov! Härligt som skjutton. Men kommer nog ändå får hålla på med läxor, exempelvis historian. Men det går nog bra. Idag ska jag och Amanda samtidigt in till stan, så vi ska kolla in lite kläder samtidigt, lite second hand m.m Sen ska jag möta upp Muddi och göra hej människa. Sen ska jag gå till smp, fixa lite där och sen sticker jag till "Krillan", som Tomi säger.  Appråpå "Killan", så har jag laddat upp en bild på en av deras hundar, lilla Sussi. Men tror hon vara en väldigt liten valp på det fotot, för inte ens så liten är hon nu och nu är hon liten xD Bifogar även några foton på Nalle med mig och Eve. Saknar honom jättemycket faktiskt:( Men han kanske har glömt mig nu... Aja, take care!  ///Rosenl00fen 

 
 
tilda

tilda

12 februari 2009 16:39

Askalas =D Så ska det se ut! Mer bloggande! =D *applåd*

http://www.metrobloggen.se/tiiilda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards