Alla inlägg under januari 2009

Av rosenl00fen - 27 januari 2009 18:04

Fucking computer


Nu blir jag sur... -.-

Hade skrivt ett jätte fint och bra inlägg, med djupa och kloka tankar...

Så RADERADES allt! Bara sådär...:( Varför gör datorer sånt?


Iallafall, det är väl därför jag aldrig pallar med att skriva på blogg helvetet. Slutar med att man skrivit instinksfulla inlägg och så wops! GONE och datorn bara hånflinar åt en. Så blir man sur. Och att vara sur är ju aldrig roligt. Eller hur...


Men iallafall, inlägget handlade i korta drag om att man förändras mycket under gymnasietiden. Man lär sig att verkligheten och människorna runt omkring en förändras en hel del under de tre åren. Och det kan ju vara lite jobbigt.

   Dessutom har jag insett att jag har missbedömt flera personer i min närhet och det är ju inte så roligt. Måste ha mognat till lite eftersom jag har insett det. Ångrar mina förutfattade meningar. Har lärt mig att gilla vissa personer mer och vissa mindre.


Dessutom skrev jag att jag blivit bättre på att laga mat, vilket är skoj såklart. Lagade nyttig mat idag såsom pasta med lax och sås.

Träningen är på G.

Schemat ser ut så här än sålänge:


Måndag:

  • Sjukgymnastik
  • Inviduellt val

Tisdag:

  • Inviduellt val
  • Klassidrott

Onsdag:

  • Ridning

Torsdag:

  • Sjukgymnastik
  • Ev. simma med Amanda!:D
  • Street dance

Fredag:

  • Sjukgymnastik

Alltså kommer jag träna ungefär 8-9 gånger/ vecka!:D

Känns nice. Speciellt när våren kommer så man kan ut och springa igen. Har längtat efter det ett tag nu.


Haha, när Kristoffer berättade för hans brors fru om vad jag sysslar med på fritiden (Smp, skolan, ridning, street dance, sjukgymnastik, körkortet) hade hon tydligen utropad: Hur hinner hon!? Hur kommer hon ha tid för dig då? ja det kan man ju undra, får nog skita i dig;D Nää skojar bara^^ Tiden som är över får delas mellan dig och my friends!


ps. Hoppas ni förlåter mig för att mitt fina inlägg i poetisk anda försvann.


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 18 januari 2009 13:56

Kommentar till 2009
Hahahhahahahhaha okej :D där ser man själv har jag mer tänkt köra tvärt om; köra 110km/h genom livet, festa och ha så kul som möjligt inte tänka så mycket på skolan utan ta det som det kommer :D och bara leva livet :D

av tilda den 11 januari 2009 kl 20:16 - Godkänn - Ta bort

Haha, klart jag tänker bara vara ung och leva livet! Är ju för fan bara 17 år än;D Men jag måste planera samtidigt för allt ska fixa sig:P 2009 ska bli ett jävla bra åt, eller hur? KOMPISAR, PENGAR, FESTIVLALER, RESOR, LEK!


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 7 januari 2009 20:38

2009

Ett nytt år har kommit, detta år skall jag fylla hela 18 år;D

Inte för att jag har några speciella nyårslöften, men jag har ändå suttit och funderat på hur jag vill leva under detta nya år.

   Jag vill bli mer målmedveten. Jag måste börja stanna upp, ta ett djupt andetag, varva ner och fundera vart jag är på väg.

Snart är gymnasietiden över och vart står jag då? Det måste jag se över. Såklart måste hälsotänkandet bli viktigt. Om boxen börjar igen tänker jag satsa JÄRNET. I wanna be strong again. Jag vill prioritera skolan bättre och vara mer varsam med mina pengar. Jag vet att jag inte kan ha för stora förhoppningar, för då blir man bara besviken. Men man får ta ett steg i taget:)

   Jag tänker börja detta år med mina goda vänner, min familj, min fina Kristoffer och ett nytt tänkande.


///Rosenl00fen


Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards