Alla inlägg under april 2009

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad

Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!


Dessvärre kommer Amanda F snart, så jag måste lugna ner mig snart. Eller dessvärre så helsike heller! Har saknat henne som tusan, men antingen är det för förkylningen som gjort mig irriterad eller att jag igår efter en vecka i Evedal, kom hem igen. Yey. "Gör det, gör si och gör så. NU!" Yippie yeey säger jag.

Alltid lika trevligt att komma hem.


Jaja, är lite pisst över att helgen inte klickar heller måste jag erkänna. Nada funkar! Skola direkt på tisdag och mamma vill släpa bort mig till Söderåkra (stugan). Kompisarna vill grilla (bra för förkylninigen..? ) och tja jag vill göra allt och samtidigt ta det lugnt innan skolan och bli frisk.

För ärligt talat har jag inte tid för att bli sjuk!


Måste gå i skolan, göra läxorna så mitt liv inte förstörs.

Måste jobba med smålandsposten så jag får pengar till körkortet m.m

Och så måste jag verkligen ha besked om jag får något sommarjobb snart!



Och nu kommer nog Amanda:)


///Rosenl00fen


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards