Alla inlägg den 26 augusti 2008

HvU

Av rosenl00fen - 26 augusti 2008 18:29

HvU

Woho, första mötet avklarat igår! Det var jätte roligt:D Det verkade vara schyssta personer med. Jag var faktiskt den enda som har den rikiga uniformen, så man kan ju säga att jag stod i focus. När vi skulle ställa upp skulle man ställa efter uniformer m.m så jag fick mestadels bli "riktkarl", den som "leder" gruppen. Det var roligt^^ Tycker om att ha en ledar roll.

   Vi ska snart ha vårat första läger, som tyvärr krockar med något annat"/ SATAN I GATAN! -.- Fänriken och furiren sa att det var viktigt att alla förstod att man kunde inte bara "skippa" en övninig. Funderar på om jag vågar chansa vara sjuk... Att välja är jobbigt. Men kag får se hur allt fortlöper. Undrar bara vad man ska ha på sig då!:S Heeeelp me?!

   Jag kanske ska till insparken med några vänner på fredag med! Det kommer bli skoj isåfall får man hoppas=) Tänkte insparken helgen efter denna, men då skulle familjen till Köpenhamn! Min djupt älskade morfar fyller 80 år imorgon<3 Och det är därför vi ska till Köpenhamn, för att fira honom.

   Men åter till HvU! Så nu kan jag stå i enskild ställninig (givakt), manöver, vända på det specifika sätter och marschera någolunda. HÖGER OM MARCH!

    Nu ska jag försöka plugga lite...(yeah right!)


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 26 augusti 2008 18:16

New schema

Idag har vi fått nytt schema! Och titta noga nu på det jag skriver: JAG ÄR LEDIG VARJE FREDAG!!! =D Gud vad det kändes skönt att skriva^^,

   Börjar sent på måndags morgonarna med;D Så jag är relativt nöjd med schemat. Synd bara att det går så dåligt med bussar och jag måste åka 7 bussen mestadels till skolan. Sen förstår jag inte hur de som lagt schemat tror att vi som har inviduelltval idrott ska kunna ta sig till klass idrotten på 5 min, närvi måste gå igenom hela "stan"!:o  Crazy, crazy, men läraren förstår om/ när vi såklart kommer försent=)


WiiiW:D "Life is and life is... life is and life is... life is beautiful!" //Sixx AM - Life is beautiful


///Rosenl00fen 



Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards