Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Vad gör man?

Av rosenl00fen - 5 augusti 2008 15:48

Vad gör man?

Ibland vill jag bara sparka till mig själv på smalbenet. För de som känner mig vet att jag gärna kollar in lite äldre killar och såklart är det inte så bra för mig. Antingen anser de att jag är för ung eller så tänker dom inte ens på mig på just det sättet. Varför? Jo för att jag är för ung/ liten.

   Känner att vi behöver struktur i det hela så man kan hänga med. Person "A" är han som jag just ha börjat ha kontakt med igen och det jag kommer skriva om nu är person "B".

  

Känner mig nästan skamsen för att jag är intresserad av den här killen, "B". Tro mig, det är inte lämpling på minsta lilla sätt att jag blir intresserad av honom, så jag har försökt stoppa mig på alla sätt och vis. Men det går inte. För alla vet ju att känslor är känslor och känslor är inte, till min besvikelse, rationella. Suck -.-

   jag blir så jäkla generad när jag säger något i närheten av honom. Och jag fungerar egentligen inte så, jag som skojar och kaxar till mig på alla möjliga sätt. Speciellt bland killar. Varför blir jag till en hjärnlös varelse med jämna mellanrum är för mig obegripligt. Är väl rädd att jag ska öppna käften och säga något som får han att betrakta mig som den där barnrumpan...

   Aja, nu måste jag börja packa ihop nu.


///Rosenl00fen



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards