Direktlänk till inlägg 5 augusti 2008

Titans

Av rosenl00fen - 5 augusti 2008 20:55

Titans

Jahopp, idag har jag alltså tränat på Titans- (kampsportcenter).

Hur gick det då, kanske ni undrar? Jao, ska inte ljuga. Det kändes och märktes kort sagt att boxen la av i maj och att jag inte har haft box sen dess. Det + det faktum att jag varit för omotiverad att vara ute och springa speciellt mycket ute i sommar. Allt detta = dålig kondis!

   Inte nog med det, den ordinarie tränaren hade råkat ut för en bilolycka(!) och därför var det en elev som "tog hand om mig" Det vara bara jag och två killar där som tränade kickboxning just då. OCh ni vet ju alla hur det bli när någon som hållt på med en sport länge, och inte är en tränare, ska hålla lektion..? Ja just det, de kör deras tempo och för dem är det självklart att man hänkar på xD Haha, nej han var jättetrevlig. Han hjälpte mig så gott han kunde med kickarna, som inte är min bästa sida och med min otränade teknik. Fan, kommer få as ont i vaderna snart...alldeles snart xD

   Nu ska jag packa ihop det sista, åker ju 02:30 :S

En hel vecka ska jag vara borta i Rumänien med främlingar, på sätt och vis. Suck^^, Nej det ska gå bra! =D Men nu måste jag faktiskt gå, sen när jag har packat klart kan någon underhålla mih via internet tills jag ska iväg^^, (A)


///Rosenl00fen


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards