Alla inlägg under augusti 2008

Av rosenl00fen - 20 augusti 2008 21:03

Första RIKTIGA skoldagen

Okey, idag har vi faktiskt haft lektioner, inte som igår. Då hade vi en timmes information kan vi säga. Schemat har jag en hel del att säga till om, men det tänker jag inte dra nu. Det kan ju ändrad inom snar framtid=)

   Jaghar idrott och hälsa som inviduellt val iår, det ska bli jätteroligt. Och jag har för övrigt förflyttat mitt projektarbete till 2:an, vanligen är det ju i 3:an man gör det. Men har mina skäl.

   Sen idag har jag inte gjort mycket mer, kom hem, åt lite, städade liiiiiite, ställde mig crosstrainern och tränade lite framför TV:n och nu är jag här. Ska bara göra mina kvällsträninigar, plocka ihop lite och gå och lägga mig tidigare idag. (mitt projekt handlar om träning/ hälsa. Så ska ha koll på saker och ting nu liite mer xD )


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 20 augusti 2008 21:01

Me svarar Karla

Kommentar till Skola imorgon
nej usch vem orkar skolan!

du passar säkert bra i lugg.. ^^

av karla den 19 augusti 2008 kl 18:12 - Godkänn - Ta bort

Hahah nej det har du väldigt rätt i, men du går ju i 3:an nu så inte så mycket kvar nu!:D Tack^^, Jag hade lugg för ca 1 ½ år sen, tyckte om det.

ps. Det SUGER att inga nya 1:or kom xD 


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 18 augusti 2008 22:47

Skola imorgon

Imorgon är det skola. Jag orkar inte -.- Tack och lov börjar vi inte förren kl 13:oo så jag kan ta moppen och få lite sovmorgon. Imorogon efter skolan ska även Isabell klippa mig! :D DSka toppa och klippa luggtänkte jag, som på gamla goda tiden;) Ni får se förvandlingen om jag tycker om det sen^^,


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 17 augusti 2008 23:09

No name

Alltså, ibland är det väldigt svårt att hitta på rubriker till inläggen -.-

   Så idag blev det no name.


   Har precis kommit hem nu, har kollat på Kung Fu Panda med Josse, Josses två bröder och Fredrik. Det var jättetrevligt:D Man får hoppas det blir fler såna stunder. En sak som var nästan bäst av allt var avståndet. Med tanke på att vi var hos Josses bror kunde jag snabbt ta mig dit med cykel. Att cykla i blåst och kallt väder var inte lika jobbigt den sträckan som från den vanliga platsen. x] Hoppas Josse gör det till en vana att vara där (A).


   Idag har jag vanliga funderingar inom mig. Funderar på om en viss person bara är blyg i allmänhet eller inte tänker såsom jag tror. Jag tänker helt enkelt för mycket! xD Men ändå...man får väl se i framtiden.

   Jag har skola på tisdag:( Orkar faktiskt inte med det just nu! Är inte beredd på det, jag har ju bara haft semester ca 2 veckor i sommar!:O


DET ÄR FÖR ONT OM TID! JAG BEHÖVER MER TID!!


Damp eller vad?^^ Blev så glad idag också nör jag kollade hur många som läser min blogg, trots att jag är så dålig på att uppdatera. Tack för ert stöd...


ps. Ett litet mejl eller en liten kommentar skulle inte vara fel;D


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 17 augusti 2008 20:19

El tatto

NU, nu, nu har jag en slutversion och jag ÄLSKAR den!:D Josse har ritat en perfekt tatueringför mig. (den innehåller bokstäver, bara så ni vet det = personlig tatuering) Ska nog beställa tid på Haouse of Pain tills min födelsedag:p Men det dröjer allt:/ Funderar på skuldran eller längst upp på låret, förslag?:S


///Rosenl00fen


Av rosenl00fen - 17 augusti 2008 19:57

Vad jag villa?

Jadu, jag vill mycket!;D Men just nu vill jag att Josse (eller någon för den delen) ska ringa och säga att hon vill ses:( I waaaaaant company, så kan jag slippa ifrån städninigstjaffset;D Det är nog sant det mamma sa nyss. Jag städar och städar hela tiden, men jag kommer ingen vart! Har försökt tappert i någon timme nu, men bara klarat av nattduksbordet, halva skrivbordet, halva soffan (full av kläder, skit m.m.) och lite gamla väskor. ^^

   Kan ingen, INGEN knäppa med fingarna så det blir fint igen?O.o


Måste ju passa på att skriva detta: Jhoséphina, min underbara ängel fyllde 18 år igår!:D Woho, stort grattis till henne;D Så när jag, Isa och Sanna roade oss. Gick hon och några till på puben.


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 17 augusti 2008 18:40

Yeah..?

Fan vad jag känner mig seg idag x] Borde städa på här egentligen, har hur mycket som helst som bara ligger omkring mig på fel ställen. Men orkar liksom inte för tillfället^^

   Igår var jag på Alvesta marknad på Isa och Sanna, vi hade trevligt. Kvällen slutade med att vi gick promenerade nästan halva vägen till stället vi skulle sova (det vill säga ca 5 km). Men det löste sig, såsom det mesta. Träffade lite gamla vänner med.

Det var trevligt att se er!:D <3

Pappa hämtade mig och Isa sen kanske runt 10-11 tiden. Då hade vi inte sovit mycket med tanke på att vi promenixade runt 03.00 hahaha.

   Men jag SKA städa färdigt nuO.o

Har också kollat in Friskis och Svettis, de har box-pass!:D¨


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 15 augusti 2008 18:03

Alvesta marknad

Just nu sitter jag förbluffande nog hos Josse. Hon sitter och spelar gitarr ljuvligt, Isa pratar med en skum ,galninig till skåning och jag sitter och bloggar. Jag har också för del delen snackat med skåninigen. Vi har firat Josse hos Amanda och nu kan jag ÄNTLIGEN skriva vad vi ska ge henne! Vi ska se en konsert på Jason Mraz i september och vi har betalat hennes biljett. Vi ska åka till PH, bo där och jag insisterar på att gå på Vasa museet! =)

   Imorgon ska jag, Isa och Sanna på Alvesta marknad. Någon mer som ska dit...? ;)


   Varför håller han på sådär? Varför börjar han bli gullig igen och så jävla underbar efter en så lång stund? Jag kommer inte klara av det här en gåg till.

Fuuuuck xD


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards