Alla inlägg den 7 september 2008

Av rosenl00fen - 7 september 2008 11:42

Copenhagen

Igår var hela tjocka släkten i Köpehamn, morfar hade ju fylltb 80 år så vi for dit för att fira lite. Vill bara poängtea att vi var 11 personer med på resan. egentligen skulle det varit 12 stycken, men bror min låg ensam hemma i feber de stackaren"/

   Är jätte, jätte jobbigt att sitta på datorn just nu. För jag har inte haft linser på nästa en vecka och ett konstant illamående och en konstant huvudvärk förföljer mig dag som natt just nu. Men förhoppninigsvis får jag de nya på tisdag eller ondag. Måste bara hålla ut liiite, liiite till.

   Vi tåg tåget till Köpenhamn, gick runt på stan, gick på Tivoli (åkte massa karuseller, men de var inte alls lika roliga som Liseberg "/ ) Lillsyss och jag fick jätteont i huvudet efter alla dessa åk^^ Hon lurade upp mig i en gigantisk slänggunga. Vet inte alls hur högt upp den går, men jag säger det, man kan inte jämföra det som "typ två träd uppåt". Här snackar vi "några höghus uppåt"! Jag var så jävla rädd, hade dödsångest där uppe. För vi satt i en slags stol i plast som hölls uppe med 1cm smala x 4 kedjor. Det kallar jag dåliga odds -.- Jag ville bara ner, tror jag lipade och hyperventilerade som skjutton. Aldrig mer, aldrig någonsin mer en slänggunga!

   Men berg och dalbanor är roliga! Men blev av med kula på min ring-piercing i örat. Det gjorde rätt ont må jag säga:P


   Nu måste jag fortsätta slöa. Kollade föressten på Arn-filmen igår på bio med 2 kompisar. Den var jättebra, bättre än den första. Men som sagt, INGET slår böckerna. Ciao


///Rosenl00fen


Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards