Alla inlägg den 9 september 2008

Av rosenl00fen - 9 september 2008 21:13

LALALALALALA

Kan inte tiden frysa? Kan jag inte på något sätt få tiden att frysa så pass länge att jag hinner ifatt med mitt liv? Finns det verkligen ingen chans och möjlighet till det? Skulle bra gärna vilja ha den chansen isåfall. Kan ingen ge mig den..?


ps. känner starkt på mig att jag inte får jobbet på smålandsposten.

Varför skulle jag föressten vara lämpad till det?

///Rosenl00fen

  

Av rosenl00fen - 9 september 2008 20:50

Fucking shit

Vill bara gräva ner mig själv i ett stort mörkt hål. Vill bara slippa allt tjaffs och alla som ständigt pockar på uppmärksamhet. Uppmärksamhet jag varken orkar ge eller vill ge. Engagemang jag inte vill dela ut, ett leende jag tycker är onödigt.

   Just nu är jag ett enda stort negavit fenomen. Vill inte ha någon mänsklig kontakt alls. Varför skulle jag vilja det när jag ständigt får mig själv att framstå mindre värd i mina egna ögon när så sker? Varför ska jag själv utsätta mig för detta gång på gång? Varför ska jag bli tvungen att bestraffa mig själv gång på gång för andras synder? För att andra inte kan låta saker vara som de är.

   Ironi, hur det egentligen är, läser precis en bok som hartiteln: "Ful" och det var länge sen jag kände mig så ful och så extremt värdelös. (Congratulations everybodu put there! Inatt har ni vunnit och jag har förlorat, så sug länge på den segern!) Inte på grund utav bokens innehåll, utan mest på allt runt omkring mig själv.


   Att kämpa eller att icke kämpa...DET är den stora frågan...


FUCK YOU bloody demon!


Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards