Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Grattis i efterskott!

Av rosenl00fen - 10 juni 2008 22:18

Grattis i efterskott!

Och jag skyller på människor som glömmer bort min födelsedag! Dåligt, dåligt. Det visar sig att jag glömt både bort en och en annan.

Först vill jag hälsa grattis i efterskott till Karla som fyllde år den 31 oktober, så det var ju ett tag sen. Men nu är hon 18 ialla fall, grattis till henne!

    Sen vill jag hälsa grattis i efterskott till Zoran, han fyllde den 21 maj, ett majbarn är han och det kom jag inte ihåg "/ Dumma, dumma mig. Men nu är denna trevliga pojk hela 21 år, massa grattis till honom som även tar studeten imorgon.

   Idag har jag softat runt i skolan, sista dagen för mig. Sagt hejdå till alla, speciellt till Johan som inte kommer tillbaka i höst :( Han ska till Mexico. Han hade precis flyttat till Sverige när skolan började från Tyskland och man kan säga att hela klassen avgudade honom. (Kan ha att göra med att han var ett år yngre än oss, 15 år när han började och även 15 tills i juni/ juli iår då han blir 16.) Men nu kommer han inte tillbaka, men hans familj har ju alltid sommarhuset i närheten så vi kan ju försöka ses ialla fall =)Nu när han talalr riktig bra svenska ska han börja lära sig spanska ett år xD Ja, den pojken kommer bli bra på språk sanna mina ord!

   Jag tog en tidig buss hem (ville slippa alla en gång för alla...NOT!)

Och där träffade jag en jag nästan minst anade; Zoran. Men det vär väldigt länge sen vi sist sågs och det är en lite komplicerad historia om alla bakgrund som jag inte kommer ta upp över internet, till hänsyn av alla inblandade. Men man kan säga att jag lärde känna Zoran förra midsommar och tycker att han är en helgo kille.

   Nej nu börjar jag bli en smula trött och är sugen på mer värmande te. Vi hörs efter hultsfred!


///Rosenl00fen


 
 
Ingen bild

karla

12 juni 2008 18:46

Aw jättegulligt :) fast tyvärr är jag inte 18 än. det blir ju till hösten ;/ ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards