Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Nu börjar det!

Av rosenl00fen - 30 september 2008 11:01

Nu börjar det!

Håltimmen på ca 3 timmar... x] Jag och sp Amanda har nyss haft invudiellt val - idrott, då spelade vi innebandy. Rätt roligt faktiskt! Sen stannade vi rätt länge för att duscha, byta om och sminka oss i goda ro. Härligt att inte stressa=)
Idag har jag tagit med min bärbara dator till skolan, den gamla usla. Vill verkligen ha en ny nu. Ska till Josse efter skolan (kommer inte hem direkt med bussen) så jag ska sitta och plugga hos henne. Vi kommer göra det båda två och vara ganska osociala antar jag^^
   Var i Stockholm ihelgen. Det var underbart, har aldrig varit i Stockholm förut, så det var annorlunda. Köpte mig nästan bankrutt. Speciellt på en "trend" second hand affär-beyond retro. Där köpte jag bruna läder stövlar och en amerikansk fotbolls jacka. Ni vet en sådan man alltid ser på high school filmer ungefär, fast inte så överdriven. Ska ladda upp en bild inom kort. Me love it. Sen köpte jag ett par ursnygga gardiner på In & Finn och ett par gråa knästrumpor på Indiska.
   Jag och mina kompisar bodde hos PH i Vaxholm, det var en riktigt mysig skärgårds by. Sen på lördags kvällen gick vi och såg Jason Mraz. Han ÄGDE live! Är inte ett stort fan av honom men han har fångat mig.
   Jag tror att service folket i vår huvudstad diggar mig x]
1.
Först när jag, amanda och PH åkte tåg från Hultsfred - Linköping var jag jätte törstig och ville köpa vatten. Hade bara kort så gick och frågade artigt om de tog kort. Det gjorde de och jag bad om en vatten, men när jag skulle betala så sa han att den kunde jag få.

2.
När vi stannade till vid en Seven Eleven för att köpa kaffe innan konserten.  Jag valde en latte [machiato] och betalade för mig, gav killen bakom disken ett leende. Han log stort tillbaka och sa: hoppas du får en trevlig kväll! Han råkade ge ph fel kaffe och Josse blev lite sur på honom att han inte sa samma sak till henne, men sån är jag. Älskad av servicefolk! xD Hahaha

Lite roliga grejer bara=) Nu ska vi strax gå och äta så ni får klara er utan mer onödig info från mitt håll!
Längtar spånt på resultatet av min anställninigsitervju på Smålandsposten Ung. Sökte jobb som reporter. Får svar i slutet av veckan.

///Rosenl00fen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards