Alla inlägg den 24 mars 2008

Av rosenl00fen - 24 mars 2008 12:05

Live from da Mandischz house 

Hejsan allihopa, just nu sitter jag på Mandischz data och skriver medan hon gör sig i ordning för att åka till Erika (non, it´s not me, it´s another Erika)


Jag har bestämmt mig för olika saker ni när jag var i Söderåkra med familjen under helgen. (Beslutar mig alltid för olika saker när jag är där, jag tänker så bra när jag är ute och går runt husen där)


Men jag ska bli mer aktiv på att blogga och ska börja öppna en blogg speciellt för min kreativitet. För min inspiration. Har tagit en massa foto nu när jag var borta och detta senste året har min lust att skapa saker bara ökat och ökat. Jag tror att jag som person har blivit starkare, men vem vet säkert.

Men ialla fall, snart kommer jag börja lätta mitt hjärta för er alla om vad som inspirerar mig, vad som får mig att le en smula och vad som flyger okontrollerat fram och tillbaka i min hjärna.


 "Life is beautiful - Sixx AM"

/// Rosenloofen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards