Alla inlägg den 28 mars 2008

Av rosenl00fen - 28 mars 2008 21:30

Tjollahopp

Idag har jag varit i stan med mammsen och syss (innan dess red Syss och jag Isold lite) och handlat smått och gott=) Syss fyller ju år imon så hon fick välja ut lite saker hon ville ha. Själv skrapade jag ihop lite pengar och köpte följande: En super cool väst jag länge velat ha på H&M, smink på H&M och en  parfym (så nu luktar jag äääntligen såsom jag egentligen gör!=O). Fick två chock-rosa spännen, fotbollsstrumpor och vanliga sockar av mammsen med=)

På stan hittade jag två skor jag verkligen vill ha, Fred Perry (på rea i min storlek) och ett par blåa klackskor med LÅG klack. Sedan vandrade vi vidare och på JULA hittade jag exakt sånna hörlurar jag vill ha och en cool telefon i exakt min stil!

Det var min fredag, när vi kom hem hade jag en ensamma-hemma-kväll när jag skjusat syss på moppen till ett par kompisar. Satt och kollade på One Tree Hill och kollade igenom programmet för morgondagens tävling.


///Rosenl00fen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards