Alla inlägg den 31 mars 2008

Av rosenl00fen - 31 mars 2008 18:28

Idag var jag hemma...

Inatt kunde jag inte sova, gick bara runt och mådde illa, hade ont i huvudet och kunde helt enkelt inte sova. Så eftersom jag trodde att jag skulle spy eller något sånt + att jag kanppt fått någon sömn stannade jag hemma idag och anmälde mig sjuk till skolan...dåligt val.

Jag hade faktiskt kunnat gått i skolan, var inte ens speciellt trött. Vet inte varför jag inte gick, trodde väl att jag kunde uppskjuta skolstarten lite.  Men imon får jag allt kravla mig upp ur sängen och då är det mycket tidigare med:S Jag ska åka med pappa hemifrån runt 07.15

MEn jag har det mesta fixat, jag vet vilka kläder jag ska ha på mig och hur min morgon är tidsplanerad. Det enda som återstår är att packa upp sportbagen jag hade packat inför idag -.-

Det är något jag verkligen avskyr, att packa upp väskor och sånt.


Idag har jag kollat färdigt på One Tree Hill säsong 4 och varit ute och sprungti- det gick segt som attans. Plus att min katt verkligen har en vidrig andedräkt!:O


///Rosenl00fen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards