Alla inlägg den 27 mars 2008

Av rosenl00fen - 27 mars 2008 21:20

Livin´in sms´is-land 

Måste bara visa er alla detta! Om ni blir medlem på denna sida får ni skicka  2 gratis sms varje dag kostnadsfritt! Det tillkommer inga extra utgifter för att vara medlem and so on. Man tjänar ju på det i längden:S

Jag kan numera skicka gratis sms:D Wiii

 (Har länk till sidan i min menylista (till höger, längst ner)


Sms:a försiktigt;D

/// Rosenl00f

Av rosenl00fen - 27 mars 2008 20:12

Tjoosan!

Nu har vi varit ute med hästarna och jag fick faktiskt rida Ann Charlottes häst, en jättefin dressyrhäst=D Emile är verkligen jätte trevligt och det ska bli kul att lära känna henne bättre. Vi bor ju ändå så nära. Speciellt nu på lovet om vi har någon timme över är det ju bara att kila mellan husen, sånt skulle vara perfekt.

   Så det är bara att gå upp tidigt och göra allt som behövs göra så har man mer fritid sen. Fast det är klart...-.- Som ni kanske har märkt på tidigare bloggar har jag svårt att stiga upp på morgonen. Hatar det, men det GÅR liksom inte att stiga upp hur mycket man än vill, stänger mobilen alltid på Snooze. Har länge velat ha en väckarklocka som lyser istället för ringer eller en klocka som åker omkring. För då MÅSTE man ju gå upp. Satt och kollade runt lite efter något liknanade när jag kom in på denna super knasiga sidan xD

   Där hade de en väckarklocka som hoppar ner från nattduksbordet när den ringer och åker runt på golvet så man blir tvungen att stiga upp. Och är man uppe så är man ju faktiskt uppe=)

Den var jättesöt faktiskt xDSkulle vara som en blandning av "ett marsvin, väckarlocka och en mamma" HAHAH! Blev bara tvungen att citera. Kostade inte så mycket heller:O Jag har en länk i menyn till vänster (coolstuff)


/// Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 27 mars 2008 14:03

Visst är det så?

Visst känner ni hur det börjar dofta vår nu? Visst känner ni det?

Jag gör det just nu när solen strålar så vackert in i mitt rum på mig när sitter vid datorn och skriver. Idag har jag inte så jätte mycket att skriva om, igår när vi skulle ha jobbat med samhällen var vi kanske inte så effektiva utan det slutade mest med att vi bestämde oss för att improvisera med mesta. Improvisera så att säga. Idealet är ju lätt att debattera fritt om.

   Idag så var jag ju hos tandläkare, gick bra. Fina tänder, inga hål (det brukar vara så yack och lov). Men innan dess kidnappade jag Rebecka och tog med henne för att skritta barbacka på Isold lite. Det var underbart, att sitta på en häst, höra den frusta under sig, känna solen stråla mot ansiktet...ja underbart! Idag var vi och hämtade havre hos Ture (ägaren till Isold) och passade även på att fråga om vi får låna transporten när Eve ska tävla henne. Idag ska (Jag + Isold), (Eve + Oskar), (Emile + ?) och (Emiles mamma + ?) rida ut=D Känns lite halvläskigt ifall jag får panik med Isold igen. Men det går nog bra.

Jag håller på att försöka sammla ork till att göra min läxor, men det skjuter jag upp ett tag tilll (som alltid suck-.-)

Jag vill inte tillbringa hela mitt liv med att sitta hängd över skolböcker, jag vill LEVA! Jag vill kunna känna att det är OK att "bara" få ett G eller ett VG någon gång. Jag måste tänka tat jag är lika mycket värd i alla fall, alla mamma och pappa är lika stolta över mig.


Jag tycker att alla ni som läser ska gå ut, dra ett djupt andetag och känna vårens unika doft i dina lungor.


///Rosenl00fen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards