Alla inlägg den 2 maj 2008

Av rosenl00fen - 2 maj 2008 23:07

Barnvakt

Nu var det länge sen jag skrev, men har inte mått så bra på sista tiden och inte orkat sätta på datorn. Sitter just nu på Syss dator och hon, hennes pojkvän, Erika och hennes pojkvän spelar ett jätte roligt spel=) Jag sitter bredvid och skrattar åt dem lite.

   Idag har jag varit i stan, byggt lite på Isolds hage och varit barnvakt till grannarnas

barn. Deras mamma är Amerikans så de kan prata engelska ungefär lika bra som jag x] Fick läsa sagor med engelska rim, med ord jag knappt kan uttala xD Jaja, men skötte mig bra tror jag:D Vi har lekt med lego, gått ut och gått, sprungti och busat lite, hälsat på hästar, spionerat på katter, tittat på My little ponies, ätit godis och läst sagor. Mycket trevligt. Jag gillar verkligen barn!=) Är kanske inte världsbäst på bebisar, men när de är 1-2 år och uppåt så finnas det ingen bättre barnvakt än mig;D


Nu är jag väldigt trott så jag ska nog låta det vara här och återgå till att lyssna på när de förolämpar varandra^^,


///Rosenl00fen


Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards