Alla inlägg den 17 maj 2008

Av rosenl00fen - 17 maj 2008 18:16

Shit

Gud, vad jag blev rädd idag:S Jag har tjatat på syss pojkvän att hoppa upp på hästen ett x antal gånger och det gjorde han idag. Men när jag sprang jämte i slow motion tempo trav så var helt plötsligen jag, hästen och han på marken! Hann inte reagera förren hon gick omkull. Det var verkligen jätte läskligt. Syss var längre bak och trodde att han hade kommit under hästen. Jag blev inte mer skadad än att jag har lite ont i knäskålen, ändå är jag säker på att det var Isold som ramlade på mig som gjorde att jag hamnade på marken. Men Isold låg verkligen på ryggen, hon fick en massa läskiga sår på huvudet och på benen, men det var mest ytliga, icke farliga sår tyckte ägaren. Vi måste smeta på salva varje dag nu. Men jag blev verkligen jätte rädd:( Har tävlat i morse (70 cm med Hi-Jack) och det gick jättebra, kom felfri och fick rosett. Hade precis fått upp mit självförtroende inom ridningen och så kom detta. Jag hoppas bara att varken jag, hästen och killen blir rädd va detta senare "/


//Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 17 maj 2008 18:10

Maskerad!

Tjooho, igår tills idag morse var jag och några goa vänner på maskerad hos Emma, vi hade as roligt! Eller jag ialla fall. Jag var utklädd till trltt, vilket passade mig oerhört tycker jag. Ska få se foton senare idag tänkte jag. Vi åt jättegod mat, kollade när Emma öppnade presenterna, drack kaffe/ åt tårta, lekte en massa SJUKA och SJUKT roliga lekar. "Chii", "tell my name bitch" och "Tarzan" x] Vi travade även runt samhället i vår urstyrsel vilket roade invånarna enormt:D Troll roar folk så jag svängde gladeligen lite på troll-svansen ^^ Vi dansade som satan med! Diggade Logrens böja-på-knäna-dans. Men Emma hade en slags remix av "alla som inte dansar är våldtäcksmän" som var så jäkla bra. Dansade som en vilde till den och har än idag lust att göra det. Gud! Just nu vill jag bara sticka till bladers/ grace/ liknande ställe på en gång och roa mig tiofallt!


Denna låten var mest lik den emma hade:

http://www.youtube.com/watch?v=kSujexWVciw&feature=related


//Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards