Alla inlägg den 16 maj 2008

Av rosenl00fen - 16 maj 2008 10:26

På bussar händer roliga saker

HAHA, det var så lojt faktiskt, men ändå riktigt roande^^, Igår åkte jag hem med en buss som gick 18.20 och satte mig längst bak med väskan och den fördömt tunga påsen med alla böckerna. Efter ett litet tag gick en kille på, en lite mer alternativ en. (We like) Han hade faktiskt as snygga skor, presic såndana jag vill ha. Ni vet vans liknanade skor som är vit-svart rutiga. Sånt är coolt. Men när jag sneglade på honom såg jag att han sneglande på mig, jag tittade bort, sen sneglade jag igen och han med och så höll det på ända tills jag gick av. Det var så roligt, höll nästan på att spricka upp i ett generat/ roat leende, men höll mig rätt bra ändå tycker jag. Det enda jag stör mig på just nu i denna stund är att jag inte var liiite modigare och gjorde något/ sa något. Kanske "snygga skor" med ett leende när jag gick av. Eller en road nickning/ hälsning med handen då vi stirrade som mest.

   Jaja, såndana här saker är riktigt roliga tycker jag, synd bara att jag inte vet vem han är eller var han kommer ifrån. Jaja, den fege vinner ingenting här i livet =P Remember that, så nästa gång ni små flörtar med en tjej/ kille på stan eller liknanade så dra bara i honom/ henne och börja grovhångla x] Hehe, eller ni kanske inte ska vara såå på trots allt.


   Idag har jag på mig mina kill-jeans, nit-skärp, bad religion tröjan, den grå västen (uppknäppt) och hatten, yeey:P Får ta foto på det så ni får se^^ Bye bye! Nu ska jag och mammsen på utvecklingssamtal.


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards