Alla inlägg den 14 maj 2008

Av rosenl00fen - 14 maj 2008 22:03

Styla is da shit

Jag tänkte bara lägga upp några bilder som jag har lekt lite med, ska göra några lite bättre i framtiden, men just nu är de här min start=)


I wanna be:

  • Datanörd
  • Hacker
  • Street dancer
  • Boxare
  • Skatare

Yeah!=D (Just nu ialla fall^^, )


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 14 maj 2008 20:57

Gröna kortet kurs

Idag har jag börjat gröna kortet kursen (tävlings grej inom ridning) och det gick bra, fick hemläxa. Så har mer läxor utöver skolan nu faktiskt x] Men fick lite spanska gjord i stallet då jag väntade på att bli hämtad så det går nog hyfsat på provet på fredag. Får vi hoppas  ialla fall.

   Idag hade vi nästan inga vanliga lektioner, först hade vi dubbel samhäll, sedan kollade vi på två teatrar. Min syster var med i ena wiii=D Sedan hade vi geografi och i slutet av dagen hade jag spanska.

   När jag slutade gick jag till sporthallen och tränade, det var härligt. Tomi kom dit också faktiskt, så vi hade någon att prata med. Han fick mig att smaka på något skumt tillskott, inte knark lovade han iaf x] Men men, sedan åkte jag som sagt till stallet och jag kom väl hem runt 20.00, vet faktiskt inte exakt:S Nu funderar jag på om jag ska gå ut med hästen lite. Då jag gick och kollade hur hon mådde såg hon så ensam och löedsen ut + att hon var jätte kelig och följde efter mig när jag kollade vattnet. Försöker få ut syss och hennes pojkvän att gå ut med oss. Kanske jag kan lura upp hen med på hästen.

Men fick precis veta att de inte orkar så Isold får väl stå. Det är inte roligt att gå ut/ rida ut själv, plus att det kan vara farligt om något händer.


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards