Alla inlägg den 3 maj 2008

Av rosenl00fen - 3 maj 2008 14:36

Jimmy Eat World <3

Jag sitter även just nu idag på syss dator, är för lat för att starta igång min egen^^,

Jag har gåshud över hela min kropp nu när jag lyssnar på den här sanslöst underbara låten:

 Jimmy Eat World - Pain

"I don't feel the way I've ever felt.

I know.

I'm gonna smile and not get worried.

I try but it shows.

Anyone can make what I have built.

And better now

Anyone can find the same white pills.

It takes my pain away.


It's a lie. A kiss with open eyes

And she's not breathing back.

Anything but bother me.

(It takes my pain away)

Nevermind these are hurried times.

Oh oh oh

I can't let it bother me.

I never thought I'd walk away from you.

I did.

But it's a false sense of accomplishment.

Every time I quit

Anyone can see my every flaw.

It isn't hard.

Anyone can say they're above this all.

It takes my pain away.


I can't let it bother me.

It takes my pain away.

Takes my pain

Takes my pain

Takes my pain

Takes my pain away"


Jag vill ha den, VILL verkligen ha den. Jag får inte ladda hem för mina föräldrar + att min dator med säkerhet inte skulle klara av det"/ Men jag ska flörta till mig den av någon på nått sätt=) Jag tror att J.E.A håller på att bli ev av mina favorit-band för tillfället.


Just nu gäller mest följande:

  • BR (Bad Religion) De är mina kungar och kommer alltid att älska dem=)
  • SOAD (System Of A Down) De är totalt sjuka, men man måste älska dem
  • BB (Breaking Benjamin) Sjukt fin röst har sångaren!
  • RA (Rise Against) Samm här, fin röst, riktigt bra texter.
  • LP (Linkin Park) Vem gillar dem inte?
  • B (Blink 182) Texterna = sjukt sköna, lyssna på "First date" så förstår ni
  • SK (Slipknot) Har börjat lyssna mer och mer på dem, de är inte så illa.
  • JEW (Jimmy Eat World) Som sagt är de helt enkelt softa
  • GG (Greg Graffin) Sångaren i BR, lyssna på "The Highway"
  • HIL (He Is Legend) Gode gud, vad jag älskar "Suck out the poison"!
  • SA (Sixx AM) Har inte hört mer än "Life is beautiful, men det är bra nog!
  • ST (Skillet) Hört "Whispers in the dark" och "Falling inside the black"?

    Nej nu måste jag gå och hämta hästen=) Jag har bakat en kaka, varit hos hästen och snart ska jag spela tennis med pappa, syss och syss pojkvän. Sen ska jag till Josse och sova över, Mandiscz ska också vara där=D


///Rosenl00fen

http://youtube.com/watch?v=Z1Eh5Ww01cg

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards