Alla inlägg den 15 maj 2008

Av rosenl00fen - 15 maj 2008 22:44

In the city

Idag har jag, Amanda, Matilda, Victoria och Sara åkt in till stan för att köpa presenter till Emma som fyller år på lördag, grattis till henne=D Amandas mamma jobbar på Bokia och där tog vi en paus när vi väntade på bussen (bara jag och Amanda), där drack vi kaffe/ choklad och åt digestiv kex. Vi fick dessutom ta böcker gratis ur en hög som ändå skulle slängas för de inte kunde säljas. Fattar ni vilket himmlerike för mig som är bokmal!?=O (Amanda jobbar också på Bokia ibland) 

   Imon ska vi på maskerad hemma hos henne, vad jag ska vara...?

Det avslöjar jag en annan gång;D Men det kommer bli super! Detta får bli ett kort inlägg, för jag måste snart sussa. Imon ska jag faktiskt har utvecklingssamtal och det hoppas jag går bra. Men det gör det nog. Idag hade också de från Hultsfred ringt mamma för att prata med henne om lite detaljer och att de ska skicka papper som hon ska få skriva under. Hade jag såvrt att ta mig till Hultsfred kunde jag de trycka in mig i bilen på väg uppåt x] Sinneslöst sjukt det här kommer bli. Denna sommaren kommer bli något extra: Hultsfredfestivalen, W.R.C med Bad Religion och Demokratiprojektet som åker till ett barnhem i Rumänien.


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards