Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

Nu är helgen slut..."/

Av rosenl00fen - 4 maj 2008 22:12

Nu är helgen slut..."/

Nu är helgen slut, den underbart härliga helgen. (Sista skoldagen förra veckan var ju onsdagen) Som i torsdags då jag och Josse pratade på telefonen insåg vi att det bara var torsdag istället för fredag och gud vad vi blev lyckliga. Jag vet att jag är en nerad, men även idag nu när jag skriver lyssnar jag på "Pain". Jag får inte nog av den helt enkelt.

   Igår berättade jag väldigt kort om den stundande konserten jag ska gå på: West Coast Riot den 26:e juni. Mina kungar, Bad Religion, kommer att spela där och jag är så sjukt lycklig bara jag tänker på detta. Jag hoppas bara att någon vill hänga med mig:( Jag har pratat med tre olika personer, men alla är lite veliga. Det största bekymmret är så klart pengar. Usch! Pengar styr så mycket i våra liv.


Åhhh! Måste skriva detta. Jag kollade mina mejl nyss mellan mitt bloggande och såg att jag hade fått svar från Steven, så snabbt!O.o

Jag ska ju bygga upp en webb sida i webbdesignen som avslutningstest och då skulle vi välja en deckar författare, läsa en bok och göra en hemsida med flera webbsidor om han/ henne. Jag valde Steven Saylor och hittade hans e-mail. Skickade ett brev på engelska med en förklaring och några frågor som en interjuv. Han hade svarat direkt och var dessutom ytterst trevlig och intersserad av mitt arbete. Han ville ha addresen när jag var klart. Dessvärre kommer nog hemsidorna vara på svenska:/

Aja, fixar det på något sätt.


Tillbaka till W.C.R

Fattar ni grejen!?=O Alalalalalalala

Så, nu var det ute ur vägen. Nu ska jag sammanfatta dagen.

Jag vaknade upp hos Josse, vi vaknade väldigt sent:S Runt 13.30 Vi hade suttit uppe till runt 04 och snackat, så det kanske inte var så konstigt. Sedan åt vi frukost, kastade pil och sedan hämtade pappsen mig. Efter det solade jag lite, hämtade hästen, red ut med Eve, Rebecka, Pomona och Isold barbacka. Jättemysigt. Nu när vi har flyttat Isold måste vi själva ta ut henne till hagen!-.- Det kunde de inte hjälpa till med. Längtar tillbaka till Alf och Margareta"/ *snyft*

Så nu måste jag gå upp väldigt tidigt imon.

När jag kom hem efter ridturen, drack vi lite te och fikade. Gjorde upp planer inför morgondagen. Jag ska träna efter skolan och åka senare med pappa hem=) Har träningsångest för tillfället -.-

Jag har bestämmt mig för att springa MINST två gånger/ vecka och dethar fungerat än så länge. Men har inte haft box på länge, jag har ingen sjukgymnastik längre och jag har inte gått långa promenader på länge. Jag är allmänt sjuk efter träning och rädd att rasa upp i vikt!

Imorgon gäller det. Jag och Amanda har gjort upp en deal. Vi ska INTE äta godis, glass eller kakor alls! Inga undantag. På så sätt måste det fungera. Jag är väldigt slarvig med sånt, när jag bestämmt mig att inte äta det och det. Men den här gången så! Kom gärna med några bra tips att stå emot"/

  Men nu måste jag gå och lägga mig, ska ju upp tidigt imon som sagt och är väldigt trött nu=)


I see myself in a mirror, trying to get out!


///Rosenl00fen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards