Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

Kalas, kalas + annat

Av rosenl00fen - 30 maj 2008 13:29

 Kalas, kalas + annat

 Jaha ni...

Igår hade jag och Tysken klass-kalas för oss båda, eftersom vi har fyllt år denna veckan. Det var väldigt roligt, men tyvärr köpte vi för mycket mat xD Gah! La ut massvis med pengar i onödan. Hälften hade räckt:p  Men men, jag hade rikgt roligt, hoppas alla andra hade det med=)

   Har typ inte sovit ett enda dugg i natt, bara lite halft om halft:p Blev super snuvig så fort jag la ner huvudet på kudden och hade röklukt i mitt ansikte hela natten eftersom tyskens sovsäck luktade rök. Min kudde luktar rök nu xD Men kan ju dra hisotiran lite från början. Jag och Tysken gick direkt till Ica då vi slutade och storhandlande, sedan kom hans mamma och skjusade oss till logen där vi skulle vara. Vi började göra i ordnnig tårtan, som var faktiskt väldigt god. Vi vispade jordgubbar och grädde tillsammans så grädden blev riktigt jordgubbs-god. Sedan la vi aprikosmarmelad underst i botten och jordgubbar överst som dekoration. Sen kom en spellevink i form av Victor och gjorde oss sällskap. Han ville inte sitta inne i Växjö och bara vänta, så han fick komma lite tidigare. Efter tårtbaket fick jag överge grabbarna för att bege mig till Amanda och "fixa" till mig lite. Sen fick jag traska tillbaka och hjälpa till med det sista. Det var några i kalssen, nämner inga namn, men alla inblandade vet vilka jag menar, som tydligen hade väldigt svårt för att hitta rätt till rätt tid xD Gud, det var nästan så att man ville strypa dem när de väl kom rätt, men såklart gjorde vi inte det(A).

Vi lekte lite lekar, åt maten som blev försenad, tårtan som var populär (obs! Vi åt med bara händerna som på "scout-vis" xD Stående skämt, två i klassen är scoter och de är liiite galna. Men vi gillar dem ändå.

   Sedan diskade tysken, jag och någon frivillig och städade undan det värsta. Vi dansade oss trött och fortsatte att göra oss löjliga genom charader m.m Det var några som åkte hem på natten, men de flesta sov över. Jag har väldigt mysigt ihop med de här personerna måste jag faktiskt säga. Även om jag hade, om jag hade kunnat, valt bort att min kudde skulle lukta rök i dagsläget... ^^

 

Jag fyllde år i onsdags=)


///Rosenl00fen 

 
 
Karla

Karla

30 maj 2008 21:52

Oj, grattis i efterskott ;)

http://togepi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards