Direktlänk till inlägg 30 maj 2008

ANNAT!

Av rosenl00fen - 30 maj 2008 23:26

ANNAT!

Vad rör sig i mina tankar just nu?! Kan någon säga det till mig? Gud, ibland känns det verkligen som om jag inte har kontroll över mig själv... och det, det är jobbigt.

    Jag är sjukt över flörtig just nu. Eller rättare än sagt jag vill vara extremt flörtig just nu ialla fall. Är fan en sj'lvständig människa och gillar inte att vara beroende av saker. Att vara beroende av andra människor är värre. Speciellt om man känner att man verklige, verkligen vill hitta en kille just nu samtidigt som man har bestämt sig för att ta en paus med det där och ladda upp batterierna så man inte gör något mer dumt.å hur gör man?!

   Jag har faktiskt en hel del läsare på min blogg och har ingen som helst aning vilka som läser vad. Men vem bryr sig? Jag skriver inget super hemligt här och vad gör det om vissa jag inte känner vet det och vissa jag känner vet det?

   Jag är jätteglad över att så många läser min blogg, det är jag verkligen och vill att mer ska läsa. Men samtidigt begränsas valmöjligheterna så att säga, helt plötsligt börjar man tänka på att man kan ju inte skriva vad som helst i sin egna blogg, för folk omkring en kan tolka det mesta fel. Om jag exempelvis skulle skriva att en kille eller flera killar jag känner är snygga skulle personerna som känner mig och han/ de få för sig att jag är kär eller något sånt. Det handlar om natur helt enkelt.

   Jag har lättare nu för tiden att glömma, men nu när jag blir tvungen att gå sit igen känns det jävligt skumt. Hur fan ska jag "icecoold" gå dit, hämta, gå tillbaka just like that? Och han hade fått för sig att jag skulle vara kär i honom. Det är något jag inte uppskattar, att killar tror jag är någon jäkla dum, krokad tjej som blir kär i dem fort som fan. Visst jag har as lätt att bli "småkär" eller få intresse för någon. Kan vara för att jag är jääävligt romantisk och osäker innerst inne. Kan också bero på att jag inte precis är typen som har killar som vill ha mig som jag kan avfärda till höger och vänster. Har aldrig varit en sån tjej. Får jag en enkel komplimang som "Du är söt" eller någon annat sånt, kan jag leva på det i månader.

   Alltså, jag har kommitfram till av de här årens grubblande, jag är inte "stades heting", men jag är inte "stadens fuling" heller. Det finns många som ser sämre ut än mig och som ändå har det bra. Så jag kan ju inte vara totalt motbjudande. Även om det känns så stundvis, speciellt om någon avvispar en. Då sväljer jag hårt, kämpar mot tårarna och tränger bort hur misslyckad jag är.

   Jag ber om ursäkt läsare att jag kom med en sådan här patetisk text idag, men jag har väldigt mycket i mitt huvud och väldigt mycket huvudvärk som följd...mår helt enkelt inte bra just nu.


///Rosenl00fen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards