Alla inlägg den 10 april 2008

Av rosenl00fen - 10 april 2008 22:02

Barn som lider!

Den här dagen skriver jag såhär i efterhand.

Den dagen försökte jag skriva min spanska redovisning och ni kan bara ana hur mycket jag hatade spanska och vår lärare den dagen! Var så arg och sur att mitt huvud höll på att sprängas, blev tvungen att sticka till Isold och Eve och varva ner lite i stallet.

Det kändes som om det aldrig skulle gå och redovisningen var dagen efter. Hatar sånt! Känner mig så dålig på spanska nu för tiden, älskade det spårket och var helt klart bäst också. Vår nya lärare på gymansiet är väldigt annorlunda från min förra.

Satt och kladdade i mitt spanska block och gjorde "woodoo-docka" av mitt penskrin-katten mesta dels.


"Te odio Español ahora" = Jag hatar spanska just nu


"No me gusta el colegio, odio los deberes, odio mis professores...odio todo el colegio! Comprendeís?" = Jag gillar inte skolan, jag hatar läxorna, jag hatar mina lärare...hatar hela skolan! Fattar ni?

   Lyckades sen dock


/// Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards