Alla inlägg den 16 april 2008

Av rosenl00fen - 16 april 2008 21:03

Nää nu glömde jag säga en sak...!

Kan ju passa på att visa er en bild på vad jag vill tatuera mig=) Har nämt den innan har jag för mig. Det är min kompis som har ritat den enbart för min skull, så det är ingenm idé att kopiera den och använda den själv, för den innehåller initialer av mina kompisars namn=D Så deså! Det finns ett "E", "I", "J", "A", och ett "S". Tatueringen ritade hon speciellt för att den skulle passa mig stil, längtar såå tills jag blir 18 och kan göra det=)

Vill pierca mig en gång till med tror jag och sen vill jag nog inte ha mer. Det ska isåfall bli i mitt ögonbryn, inte på samma sida som jag har ringen i läppen i, utan den andra sidan.

Men ialla fall här har ni bilden:


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 16 april 2008 20:37

Efter boxen...

Kom hem för inte så länge sen nu. Härligt med box igen, älskar att få in de där ordentliga slagen ni vet, när det riktigt tar i mitzarna (stöt"kuddarna").

Jag och min boxkompis var väl inte sååå på hugget idag, men det gick hyfsat ialla fall. Men sista kombinationen var allt jobbig! Fick göra höga knän på tjockmattan samtidigt som vi höll garden och matade slag, rotera, samma visa, rotera samma visa, rotera nytt slag, och så vidare. till slut blev man seg på att dra upp knäna kan jag lova!

   Min cykel har ingen luft kvar i däckena + att växeln är sönder=( Älskar fan den cykeln, måste få den lagad snart.

Jaja, nu fick jag helt pltsligt inte lust att skriva mer idag, jag ska ha nationella prov imon- engelska och jag HATAR det. Blir så stressad över prov, speciellt nationella. Speciellt på skrivdelen, kommer alltid ifrån ämnet då:S Usch, hoppas det går bra.

Imon kanske är den sista skoldagen jag går denna vecka med=) Tror vi får ledigt från historian på fredag, det måste vi ju få!=O Att komma till skolan med alla bussproblem för bara 40 minuters historia, nanana det gör jag nog inte.

Sen min helg...hrmmm. Egentligen skulle familjen låta mig vara ensam i helgen (de skulle bort) så jag kunde ta hem lite kompisar och så, men det blev tydligen ändrade planger:@ Det på grund utav min "kära" lillasyster. Så det blir inte som jag tänkt, men leka med klasskompisen Amanda ska jag nog göra, övningsköra, gå på marknaden med "da gang" och kanske gå på en fest på fredag. Ett samtal med en idag fick mig att inse hur oallmänbildad jag egentligen är, fast alla och till och med jag inte tror det. Jag har inte sett en enda Star Wars film!O.o Jo....en som skämtar om Star Wars:p Den var skoj^^, Men få väl ta mig i kragen och se de där fördömma filmerna=)

   NU HAR JAG INTERNET IGEN PÅ MIN DATOR!=D

 Det var nog allt fårn mig, klart slut.


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards