Alla inlägg den 18 april 2008

Av rosenl00fen - 18 april 2008 14:02

Kommentar till ÄNNU ett svar till Ämma
Ja ofta vågar jag inte skriva det jag egentligen vill skriva för jag vill inte ha elaka kommentarer som "åh orka låtsas" eller sådan (det har hänt) men jag försöker ^^

man kommer långt me att ljuga men jag orkar inte mer :'<

av ämma den 18 april 2008 kl 07:38 - Godkänn - Ta bort

Jag fattar exakt, det är min blogg, men ändå vågar jag inte skriva exakt allt jag vill. Det finns ju människor som jag känner som läser och ibland vill jag inte att alla sak veta vad som rör sig i min hjärna, men är ändå rätt öppen tycker jag om det mesta. Ibland vill man ju även att folk SKA veta. Hur gick samtalet?  Det är när man inte orkar längre som man verkligen kan få hjälp. Ta vara på den chansen gumman<3

Jag tror på dig...


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 18 april 2008 13:54

Lägenhets-live...

Tjoolahopp! Sitter här nu i Alvesta i Erikas lägenhet och "chillar";D Hon sitter bredvid faktiskt och vi har lekt lite med Picnik.com, det blev fiina bilder till slut. Självklartvar det en bild på Erika som prinsessa...standard saker ni vet. Hon har fått för sig att hon är en prinsess så det är bara för oss att hålla god min och hålla med x]

   Ikväll kommer Hanna och Sofia från skolan med, vi ska en riktig tjejkväll. "GIRL POWER!" Skriker Erika i bakgrunden /(just nu alltså) Och vist jag får väl hålla med. Det är underskattat det här med tjejkvällar om jag får säga så! MAn behöver inte allt ut och "festa", att sitta hemma, mysa, glo på en film och bara prata är så jäkla härligt det med. Erika vill gärna inflika att liiite  alkoholaktiga drycker inte är fel heller. Själv dricker jag aldrig (A), men Erika är ju 18 om bara några veckor nu så, så deså! MEn nu lät detta väldigt fel insåg jag, så jag får väl slinka in med en kommentar att varken jag och Erika dricker speciellt ofta och mycket.

    Nej nu ska jag vara social igen, bad om att få skriva ett litet inlägg idag bara.


/// Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 18 april 2008 01:25

Tösen du svarar på bra tycker jag;D


Kommentar till Nerd I´m
klart ja har en blogg haha, man måste ju skriva av sig allting någonstans. ^^ Jag ska prova vår skolkurator nu på tisdag iallafall, rektorn tyckte jag skulle prova det. ^^

puss :D

av ämma den 18 april 2008 kl 01:07 - Ta bort


Kommentar till Svar till Ämma2
Hahahah du är ju underbar xD

av ämma den 18 april 2008 kl 00:40 - Ta bort

Detta låter som en kliche, men du och jag är väldigt lika egentligen=)

Såg bloggen, den var riktigt nice=) Fin "logo"bild du hade, kan tyvärr inte trixa med denna bloggens utseende eftersom man inte har koder här. Har en på blogg.se, men hatar den-.- Gillar denna bloggen bättre:p

Att skriva av sig är underskattat i dagens samhälle tycker jag! Det är bra Ämma, testa kan man jue. Men det är inget för mig tror jag inte. Jag är bara så jäääkla rädd, sitter och kramar stolens armstöd hårt och ljuger gång på gång. "Viss,t allt är toppen!".

Hoppas det går bättre för dig gumman=) <3


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 18 april 2008 00:30

Neard I´m...

Jag ville bara skriva lite till innan det är dags för sängen. Imon ska jag till Alvesta, stanna där tills runt en tidig lördagsmorgon då mammsen hämtar mig. Umgås med goa vänner i Erika 2´s lägenhet ska bli skoj=)

Jag kan bli lätt sur på min omgivning, fråga mig inte varför. Taggarna bara sticker ut fort som satan när folk inte reagerar som jag vill eller önskar.

Är glad att jag har min älskade box-säck utanför mitt rum. Hellre jag går en omgång med den än att upptäcka en massa nya ärr nästa morgon när blodet stelnat. Detta låter totalt psykopatiskt, men ärligt talat är mitt liv rätt rörligt och upp och ner som det är för tillfället. BUP, kan det tänkas vara något. Nej, inte för mig. Jag klarar inte av pressen att prata med någon sådär, trots en kurator som tycker på.

Ska bli sån där som har träning som terapi!=D Just nu är skrivandet/ teckandet min terapi. Vågar inte riktigt lita på folket i min omgivning till 100%, älskar mina vänner, men alla kan ge sig av.

    Jaja, tror att nationella proven gick bra i alla fall=) Började som vanligt gå lite ifrån ämnet -.- Ett bra jobb/sommarminne utvecklades till analysation av Hitlers syn på mänskligheten kan man säga. Dock hade jag en röd tråd igenom det hela! Besökte ju ett koncentrationsläger den sommaren. Bara jag nu inte får IG, får jag ett enda IG i ett teoretiskt ämne tror jag på allvar att jag går och skjuter mig själv i skallen. För hade dött av skam!


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards