Alla inlägg den 21 april 2008

Av rosenl00fen - 21 april 2008 21:05

Kojor is da shit

Hejsan allihopa, nu kan jag säta mig ner och skriva igen. Tänkte berätta lite om måndagens händelser. Jag tog äntligen tag i att ta mig till sjukgymnastiken, men fick veta att jag från och med nu måste köpa ett gymkort. Kan inte träna där gratis längre "/ Allt det här med knäet känns rätt så hopplöst just nu.

Sen så åkte jag hem till Emma och vi två och Amanda lekte tillsammans. Vi satte oss på en jättefin äng och åt lite frukter och bara babblade på. På vägen dit såg vi jätte söta får med lamm! När vi kom hem åt vi lite och pratade ännu mer. Sedan fick Emma ett infall av att sova på golvet så vi byggde en fin-fin koja av lakan och täcken=) Är lite ledsen över att vi inte har några bilder på det, den var jätte mysig:(

ÄLSKAR den familjen, verkligen:D Alla i den, från stora pappan till lille lillebrodern är hur mysiga som helst. Tack för en fin måndag/ tisdag med er!

På tisdagen slöade mi mest, Amanda och jag var lata nog att bara titta på medan Emma lagade mat till alla. Vi kollade även på Emmas favorit film- Pocahontas.

   Efter det hade jag ridtrännig och sen gick jag och la mig väldigt tidigt...:O

(tog en sammanfattning på både måndag och tisdagen här i ett svep, hoppas ni förlåter mig;D)


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards