Alla inlägg den 19 april 2008

Av rosenl00fen - 19 april 2008 13:05

Det ni...

Okey, älskar att jag har börjat med en blogg, det är min grej liksom. Och älskar at tdet finns folk som läser den, men allvarligt talat, vissa kunde ju låta bli tycker man. Det är en person jag känner till vagt som har suttit och letat upp min blogg, snokat igenom den enbart för att försöka trycka till mig på något sätt. Vad är meningen med det egentligen kan man ju undra?

   Jag påstår inte att jag är en ängel, för det är jag inte. Men jag är faktiskt den som alltid tänker mig för två gånger innan jag tar något till min "fiende" och gör motangrepp. DET är sannigen, men varför förstår inte vissa personer när man gång på gång förklarat för dem att man inte vill bråka med den personen, och den personen inte förstår det?


Men ialla fall, den personen ska inte förstöra min kommande dag=D  igår hadejag verligen jätte trevligt med tjejerna=) Sen stack vi ju som sagt på festen och det var riktigt nice. Idag har jag varit en kort stund på Vislanda marknad med Sanna, har planer på att städa rummet och springa en runda idag ialla fall:p Kanske leta upp någon att umgås med sen ikväll med=)

 Det var allt för idag tror jag.


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 19 april 2008 01:09

Friday...

Idag var jag ledig från skolan som sagt, men åkte ju ändå till Alvesta. Jag hade jätte mysigt med Erika, Hanna och Sofia=) Vi lekte lite med kamerorna, gungade på gungor, lyssnade på musik och sen på kvällen drog vi till en fest. Där träffade vi en hel del folk. Kände igen en hel del faktiskt från "gamla" tider. Orkar faktiskt inte skriva så hemskt mycket just nu för är dödstrött. Jag tänkte lägga ut lite bilder på min bilddagbok (sammann som min blogg), ska få lite bilder av de andra=) Så det blir nog mer troligt att jag lägger ut de bilderna där än här. Imon vill jag verkligen springa"/ Känner mig fanimej riktigt onyttig idag=( Jag och Erika åt pizza. Usch, då var det ok, men nu önskar man nästan att man åt något annat^^,

Jag hoppas att ni förlåter mig för att jag är så total ointressant för tillfället. Men orkar helt enkelt inte. Måste städa rummet imon...*djup suck* Vem som helst får gärna hjälpa mig!


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards