Alla inlägg den 12 april 2008

Av rosenl00fen - 12 april 2008 18:57

Utstött jag är...

Nu kanske ni undrar vad jag gör just nu...? Jo jag sitter vid Josses data och lysnar på Evanescence - Breathe no more. Isa, Josse och Sanna är i badrummet och håller på att "fixa" något med Sanna, det skulle vara en hemlis, så jag får inte gå dit:(

   Men då får jag ju tid att skriva lite om min dag och så.


Idag vaknade jag sent -.- fast jag inte ville. Har bestämmt mig att vara lite mer nyttig så jag åt fruktsallad till frukost (en av mina vänners familj äter det varje morgon). Sen stack jag till Isold och väntade på att Amanda och "Dingen" skulle komma. Isold levde rövare i boxen, stegrade sig så jag blev tokig på henne. DET vilddjuret skulle jag sedan hoppa upp på!O.o

Men det gick jättebra och jag och Amanda fick en härlig ridtur. Sedan kom jag hem, duschade, fluffade upp lockarna, bytte om, packade en väska, bakade en raberber/ björnbär smulpaj, åt ytterst lite av fiksgratängen hemma och åkte till Josse.

Vi ska ha knytkalas ikväll. Allihopa "in da gang"!;D Tacopaj, pastasallad, broccoli och skinkpaj och min smulpaj serveras bland annat:P


Älskar att umgås md mina vänner, jag har inga krav på mig att vara smartast, coolast, roligast och vara alla till lags. För en gångs skull kan jag lägga prestationsångesten inom alla omåden på hyllan och bara vara Erika, Rosenl00fen. Hon som är så där jäkla kaxig, men hon som, ändå är väldigt blyg. Hon som utger sig för att vara så säker på sig själv och som vet exakt vad hon vill, men som egentligen inte har en aning om vad hon håller på med och vad som morgondagen för med sig.

Detta låter ytterst barnsligt/ fjortisaktiskt, men jag vill tatuera mig, en tatuering som är delvis tillägnad dom som såtr mig nära.

Det är Josse som har designat den och jag ville att hon skulle göra en som sammanfattade mig stil och som inehåll initialerna på de i "gänget". Den är som en tribel nästan, man ser kanppt bokstäverna och det är så jag vill ha det. Formen står för min inre kamp och styrka och bokstäverna syns inte där om man inte vill det. Ifall man skulle splirras och så behöver jag inte må dåligt för att jag har tatyerat in deas initialer. De har hjälpt mig igenom en svår tid och jag är så glad att jag har dem att stötta mig emot vid svåra tider.


Men nu ska jag gå och leka lite med mina fiiina vänner.(A)


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards