Alla inlägg den 11 april 2008

Av rosenl00fen - 11 april 2008 23:41

Det är en sen timma, nu när jag skriver...

Det är snart officiellt lördag, helgens start. Jag sitter just nu hos Mandischz, hon kom hem idag, så försöker tillbringa så mycket tid som möjligt med henne då. Tyvärr är jag lite tråkig just nu och är så trött och har så ont i huvudet att jag bara vill lägga mig. Ska nog åka/ cykla hem snart.

   Ska sammanfatta min dag snabbt:

Slutade så jag hann med 12.50-bussen och var hemma runt 13.30, sen sprang jag runt allén och det var riktigt skönt. Tyvärr hade jag kommit igång ordentligt efter 4/5 delar av sträckan. Det var jätte jobbigt i början faktiskt, allt kändes fel. Det vill säga allmänt segt. Men fick allt till en spurt på slutet;D Sen bytte jag om och stack till Wopsy, det gick finfint. Hon börjar lyssna mycket bättre nu. Sen red jag med Malin, Gidde och Isold och det var jätte härligt=) Är göad att vi har börjat prata mer, jag och Malin=)

Sen blev det Amanda och nu ska jag visst få skjus av Amandas snlla mamma, hem=) Tack snälla. Sov gott allihopa!


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 11 april 2008 15:41

Nu jäklar!=O

Okey, nu kommer det stora ögonblicket!=O Jag, Erika (alias Rosenl00fen) har permnentat mig. Jag är numera lockig, inte rakhårig:p

     Här får ni själva se förvanlingen:


Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards