Alla inlägg den 15 april 2008

Av rosenl00fen - 15 april 2008 20:39

Idag är det tisdag...

Jag har kommit hem från ridträningen, fick min gullunge Hi-Jack. En stor fin vit häst, det är vad han är=)

Har också försökt få ordning på det här med sommarjobb, tyvärr är det jävligt svårt för oss ungdommar. Nu får faktiskt regeringen hjälpa oss lite. Men jag hoppas verkligen att jag får jobb på Hultsfred, gärna på demokratiprojektet med och helst ett riktigt välbetalt jobb. De andra jämnar mer ut sig själv kan man säga. För en gångs skull vill jag jobba, jobba hela sommaren och få ihop med massvis med pengar. Pengar som sagt, det är väldigt svårt att leva utan.

Jag har inget internet på min dator igen=(

Mamma och pappa har hållt på med renoveringar igen, som för det mesta så de plockade ner modemet. Det resulterade i att de inte kunde koppla allt rätt igen så enbart datan här uppe, huduvdatan fick internet. Det är jätte jobbigt, jag kan inte ens göra läxorna ordenkligt utan internet, än mer söka jobb och skriva blogg"/ Det suger, det här. Men det ska ordna sig säger de.


Jag vet att jag måste ta tag i mitt lov ordenkligt nu, jag vet att jag måste leva up till allas förväntningar om mig- om att jag fixar allt till 100%, att jag är den som aldrig ger upp och den som för allt bäst. Skolan lider av det, ridningen lider av det, kompisarna lider av det och sist men inte minst, jag själv lider extremt av det. Det blir säkert bättre nu till våren/ sommaren d man får mer energi.

Men nu har jag, Emma och Amanda (inte Mandischz) bestämmt oss för att göra det, vi ska träna oss inför mönstringen och ge det en chans! Se upp Svenska försvaret för snart har ni en fy jäkla trio med er!=D


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 15 april 2008 14:44

Kanske det är dags...

För mig att reflektera lite. Jag har för det mesta har otur när det gäller killfronten. Antingen har jag gillat killar som inte gillar mig eller killar som behandlar en som skit. Det har liksom aldrig klickat till perfekt från båda hållen var det gäller mig. Men jag vet att en dag så, det är ju knappast troligt att jag kommer vara ensam för alltid. Jag menar, tänk logiskt! Det finns kanske 9 miljarder människor på jorden och det innebär kanske om man avrundar ordenkligt att kanske 1-2 miljader killar i en ålder som liknar min och som är hetrosexuella - för att avrunda ordenkligt. Så är det bara.


Det plus att jag är en helt fantastisk tjeje, unik av min sort^^,


///Rosenl00fen

Av rosenl00fen - 15 april 2008 10:58

Mitt svar till dig Alexandra

Vill passa på att tacka dig för att du läser min blogg=)


Kommentar till ?????????
Har samma känsla som du fast avståndet skiljer ganska mycket mellan mig och honom. Förut skrev vi ofta just via msn eller ngt men nu har de fallit bort för att jag misslyckades eller så känns det iaf. Vet iaf hur det känns, det var egentligen de ja ville berätta men de blev lite längre :P

av Alexandra den 13 april 2008 kl 15:33 - Ta bort

Det känns skönt att veta att det finns någon mer därute som har liknanade känslor som mig. Har du träffat honom i verkligheten också eller "bara" lärt känna honom via internet? Tycker inte om folk som säger att det inte är "verkligt" via internet, de som säger att man inte lär känna personen på riktigt. Det tycker jag att man gör, det enda man gör är att snacka, snacka om seriösa och oseriösa saker. Den här personen har jag aldrig träffat "in real life" ännu, och är inte alls säker på om jag kommer att göra det. Jag vet bara att jag vill, har genomgått en jobbig period i mitt liv "med" honom och är faktkskt den enda jag har haft riktigt stora känslor för, för has personlighet, för den han är. Visst är ju mänsklig och dessutom tonåring, har varit förälskad ett X antal gånger, men inte riktigt, riktigt kär innan och efter dess.

Han och jag bor även långt ifrån varandra och han sist jag kollade var han dessutom nyförlovad. Han hade fått känslor för en annan.


Varför tycker du att du har misslyckats?


///Rosenl00fen

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards