Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Svar till Alexandra och till Lars=)

Av rosenl00fen - 20 april 2008 21:05

Kommentar till Sommarjobbs funderingar och lite mode-tankar
Yeah dc tröjan var snyggaste, hur gjorde du för att få 500 kr rabbat?:D var köpte du den?:P sån vill ja med ha

av Lars den 20 april 2008 kl 08:33 - Ta bort

Svar till Lars=)

Jo visst är den för jäkla snygg?;D Älskar den faktiskt mer och mer för varje gång jag använder den. Skulle helst vela gå i den för jämnan(A) Jag gjorde som varje kvinna hade gjort i mina skor, flörtade till mig den rabatten av expiditen x] Haha, nej jag skojar bara=) Vet inte, hade väldigt tur. Jag hittade den i en Stadium affär i centrala Kalmar. Jag hoppas du hittar en!:D Säg gärna till om du hittar ett ställe med billiga såna grejer!;D


Kommentar till Svar till Alexandra
Jag har bara lärt känna honom via msn faktist. Helt trevlig kille. Håller med dig, visst lär man ju känna folk via intetnet! Har lärt känna flera människor via msn och internet och har träffat 2 av dem live ( ett av träffana var ett hudge misstag!!). Exakt, man kan ju prata om en massa saker, både oviktiga och viktiga. Mitt misslyckande kom när jag sade en opassande sak som han tydligen inte höll med om. På något lustigt vis har våra roliga konversationer ersatts av tråkiga och en aning ansträngda konversationer istället. Egentligen vet jag inte vad jag sa fel men det var tydligen något så fel att han inte längre ville skriva med mig. Har dock inte några känslor för denna person och har inte haft heller. :)

av Alexandra den 19 april 2008 kl 16:25 - Ta bort

Svar till Alexandra

Jag känner igen mig extremt där, men det är sånt som händer tydligen. Men man kan ju inte styra hur andra personer utvecklas. Jag har också varit med om ett "hudhge" misstag med internet träffar, det är inte så skoj. Men som sagt, man kan inte vara ansvarig inför hur andra beter sig, så man får ju tänka så. Att det inte är man själv som har handlat fel om man inte har det=)


//Rosenl00fen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards