Direktlänk till inlägg 20 april 2008

Svårt respektive lätt

Av rosenl00fen - 20 april 2008 21:49

Gud vad svårt respektive lätt sånna här saker kan vara...

Igår/ idag har jag lekt hos familjen Andersson=) Haft så underbart roligt! Först idag åkte jag till Vislanda marknad med Sanna, köpte inget och åkte hem rätt snabbt. Men ångrar att jag inte köpte det där snygga läderarmbandet:( (Svart-vitt rutigt)
Sen red jag ut med Emilie och hennes mamma det var as nice.
Sen som sagt till la casa de Jhoséphina:D
Där höll hon på att klippa hennes bror Fredrik, sedan fixade hon även Fredrik- hennes pojkvän. Båda blev såå stiliga efteråt. Sen fyllade Josses pappa år så vi fikade, drack lite kaffe...mums!(A) Vi spelade ett spel (Alias) som jag och Josses mamma vann! ;)  God I´m good!
Sen satt jag, Josse och Fredrik och snackade/ kollade roliga filmer tills klockan 03-00 04.00=D
   Har haft jääkligt roligt, tack för en fin helg<3


Det är sånt här som är lite svårt ibland. Det här med att umgås med vänners partners. Ibland märker man direkt när han/ hon är snäll för att ja, det är ju en kompis till hans/ hennes älskling. Men ibland får man verkligen fin kontakt och kan umgås ombehindrat alla. Jag har fått båda känslorna flera gånger och tycker fortfarande det är lika jobbigt när man inte kan trivas tillsammans. Amanda var ihop med en kille innan som hette Zoran. Första gången jag träffade de två var på midsommar förra året och då skulle vi vara några i Amandas sommarstuga. Jag kände verkligen direkt hur bra det flöt när jag snackade med honom och kommer ihåg hur gladjag böev när Amanda träffade honom. Dagen efter var vi faktiskt hos honom och umgick med, jag och Amanda sov över hos honom med. Haha, kommer ihåg hur ledsen jag blev då de gjorde slut. Amanda ville först inte göra det för att hon inte ville att JAG skulle bli ledsen x] Men det klickade väl inte på rätt sätt mellan dem. Där har jag ett exemple på hur bra det kan gå, har ett till faktiskt. Fredrik, Josses pojkvän. Josse har min fulla välsignelse, tycker att Fredrik är en härligt kille. Som igår när vi tre satt och snackade, jag kände inte att det var jobbigt att prata om lite djupare saker när han var i rummet, jag kände inte att det blev stelt och ansträngt heller. Haha, när jag skulle köra hem och Josse gavt mig en myyysig kram hade han tänkt ge mig en kram, men vågade inte sen ifall jag inte skulle vilja det sen sa han. Han fick en kram även om han var lite mesig där xD Jag vet att jag är väldigt "mycket" ibland.

Vissa kan nog störas sig en hel del på mig när jag verkligen lever ut, men jag hoppas inte att de i min närhet gör det. När jag är så fullkomligt lycklig som jag var igår hos dig, Josse, är jag väldigt påtaglig^^,


Imon kanske jag inte har tillfälle att blogga, ska åka hem till Emma direkt efter skolan och se på film med henne och Amanda. Sedan på tisdag ska vi jobba med Bellman, på kvällen har jag ridning:p Men på onsdag ska jag blogga iaf^^,


///Rosenl00fen

 
 
Alexandra

Alexandra

21 april 2008 15:36

Jepp, vikten försöker jag minska på. Samma här, om man nu ser vad som har hänt så har det gått bra men nu har den stannat av nästa -.- Brukar ta och jogga och hoppa hopprep och det fungerar bra :)

http://fjantalexandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosenl00fen - 9 april 2009 19:51

Irriterad Fy fan vad jag är irriterad just nu. Antar att det är för att jag är sjuk. Jag är snuvig som fan, har ont i halsen och är lätt dimmig i skallen. Plus att ögonen rinner för den analkande pollen. Yeeeey säger jag bara!   Dessvärre kommer Aman...

Av rosenl00fen - 30 mars 2009 15:40

House Of PainIdag ska jag till House Of Pain för att beställa tatueringstid:)Det blir en liten drake på högra foten. Man ska ju börja smått;D För tillfället sitter jag på Smålandsposten, saknar mine angels:(  Men nu ska jag gå:P ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 18 februari 2009 12:54

Kommentar till Poker time..?Rätta mig om jag har fel.. Men jag gissar på att din hemlis är en tid till tatueringen? :D av Isabell den 16 februari 2009 kl 00:09 - Ta bort     Haha, nää. Tyvärr är inte det min hemlis. Den hemlisen var att jag hade köpt...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:52

Lilla Tilda Haha lilla Tilda, du är så rar och fin:) Förutom när du är sur och elak såklart!:O Diggar dina kommentarer på min blogg;D Tilda är min trogna läsare!  ///Rosenl00fen ...

Av rosenl00fen - 12 februari 2009 16:27

Poker time..?  Jag vet inte om jag har nämt det, men vår klass umgås rätt mycket tillsammans allihopa. Det är väldigt skönt, man slipper de extrema uppdelningar som kan finnas i en klass m.m. Det är klart att även vår klass har smågrupper, men inte p...

Presentation

Omröstning

Har du varit riktigt, riktigt kär?
 Ja
 Nej
 Halft

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards